Livrarea comenzilor
În București și în țară livrarea se face de luni până vineri prin curier rapid în aproximativ 1-2 zile lucrătoare din momentul confirmării comenzii (confirmarea machetei pentru ștampilele personalizate). Costul transportului este de 19 lei. Pentru localitățile care nu se află în aria de acoperire a curierilor noștri, veți fi înștiințat de valoarea costurilor suplimentare în funcție de km exteriori ariei de acoperire. Livrările se fac doar pe teritoriul României.
În urma comenzii veți primi o confirmare automată din sistem prin email. Ulterior veți fi contactat prin email pentru verificarea comenzii dumneavoastră.
În ziua stabilită pentru livrare veți fi contactat de curier pentru livrarea coletului.
Orice colet livrat este însoțit de factură. Aceasta se regăsește în spatele documentului de transport (AWB).
Plata produselor:
Produsele comandate se pot achita:
- Ramburs la curier, în momentul livrării la adresa clientului
- Plată cu cardul, la plasarea comenzii pe site
- Ordin de plata, transfer bancar
- Numerar sau cu card/POS la ridicarea produselor din punctul nostru de lucru din B-dul Corneliu Coposu Nr. 4, Sector 3, București
Informații importante
Imaginile au caracter de prezentare. Culorile carcaselor de ștampile pot fi diferite în funcție de modelul și de stocul disponibil al ștampilei. Dacă doriți o anumită culoare, puteți specifica acest lucru în secțiunea „Observații” din formularul de comanda. Veți fi contactat pentru disponibilitatea culorilor de carcase. Comenzile vor fi onorate în limita stocului disponibil cu o înștiințare prealabilă.
În perioada sărbătorilor de iarnă, a campaniilor de tipul Black Friday sau a unor situații excepționale (calamități naturale, precipitații abundente, temperaturi extreme, căi de acces impracticabile etc.), termenul de livrare se poate prelungi până la 10 zile lucrătoare.
Dacă un produs personalizat nu a fost ridicat în termen de 30 de zile de la finalizarea comenzii, ne rezervăm dreptul de a casa (distruge) produsul.
În situația în care coletul prezintă deteriorări în urma transportului sunteți obligat să refuzați coletul doar cu întocmirea unui proces verbal din partea curierului cu motivul pentru care coletul este refuzat. În lipsa unui proces verbal refuzul nu poate fi contestat.
În cazul în care doriți mai multe detalii despre statusul comenzii sau al livrării, ne puteți solicita numărul de AWB al coletului.
Email: office@stampileok.ro
Telefon: 0766.304.476 / 0761.488.849 / 0773.808.747